Názor k článku Grafická knihovna OpenGL (34): seznam příkladů od Pavel Tišnovský - Ano, taky jsem narazil na par pocitacu (nevim...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 3. 2004 9:07

    Pavel Tišnovský (neregistrovaný)

    Ano, taky jsem narazil na par pocitacu (nevim jak jinak popsat skoro vzdy jinou kombinaci system+graficka karta+ovladac), kde byly problemy se zobrazovanim bodu a nekdy i car, zejmena jejich zakoncovanim.

    Vypada to tak, ze vetsina ovladacu je optimalizovana na renderovani trojuhelniku a dalsi graficka primitiva, tj. body, cary a bitmapy maji "odflaklou" podporu.

    Potom se krome vizualnich chyb stava i to, ze stejna scena se vykresluje rychleji, kdyz je zobrazovana jako polygony, nez kdys se zobrazuje z usecek (vireframe model) nebo z bodu (points cloud).