Názor k článku OpenGL a Direct3D od Radek - no ja vidim hlavni rozdil v tom OpenGL...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 8. 2004 15:55

    Radek (neregistrovaný)

    no ja vidim hlavni rozdil v tom OpenGL je proceduralni

    glBegin (GL_TRIANGLES);
    glVertex (0,0,0);
    glVertex (1,1,0);
    glVertex (2,0,0);
    glEnd ();

    a D3D je pres bufry, tj. neco jako (velmi znamy priklad)


    v = &buffer.vertexes[0];
    v->x = 0; v->y = 0; v->z = 0;
    v++;
    v->x = 1; v->y = 1; v->z = 0;
    v++;
    v->x = 2; v->y = 0; v->z = 0;
    c = &buffer.commands;
    c->operation = DRAW_TRIANGLE;
    c->vertexes[0] = 0;
    c->vertexes[1] = 1;
    c->vertexes[2] = 2;
    IssueExecuteBuffer (buffer);

    To ze OpenGL implementuje minimimum beru jako vyhodu, zbytek se da delat pomoci GLU nebo jinych veci treba (pro mne zajimave http://glscene.sourceforge.net/)

    atd.