S tím, že v DirectX neprogramuju a nějak moc ho neumím souhlasím, ale možná jsem neměl napsat zovna "vařit z vody", protože jsem přečetl čtyřsetstránkovou knížku o Direct3D.... nemyslíš, že je to dost na to, abych si o něm udělal vlastní názor?
Devět verzí jsem psal proto, že se nejnovější verze jmenuje DirectX 9.0(cosi) a myslím, že kdo v Direct nedělá od samýho začátku by to tak bral taky.
DirectNet... jméno použito v [3], ale moje chyba, měl jsem to zkontrolovat :-(
Ohledně přechodu programu na vyšší verzi. V té knížce co jsem četl byly všechny funkce zakončeny na číslo devět - tj. funkce patřící do directX devět. Až vyjde DX deset, budu moct používat funkci, která končí na devítku, nebo budu muset přepisovat zdrojáky? U padesáti kilových her to může být na chvíli, ale co třeba až budou mít zdrojáky mega? Chtěl bych tě vidět.
"DX6 prineslo: Direct3D zacina byt pouzitelne (DX5 D3D se uzivalo velmi zridka, spise vubec ne)" - už v šesté verzi začíná být direct3D použitelné, ale to nevadí protože se předtím nepoužívalo (když nebylo použitelné, tak se není čemu divit!!! :-)
Ale jinak všechno v dobrym...