Názor k článku OpenGL a Direct3D od Woq - S tím, že v DirectX neprogramuju a nějak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 8. 2004 17:27

    Woq (neregistrovaný)

    S tím, že v DirectX neprogramuju a nějak moc ho neumím souhlasím, ale možná jsem neměl napsat zovna "vařit z vody", protože jsem přečetl čtyřsetstránkovou knížku o Direct3D.... nemyslíš, že je to dost na to, abych si o něm udělal vlastní názor?

    Devět verzí jsem psal proto, že se nejnovější verze jmenuje DirectX 9.0(cosi) a myslím, že kdo v Direct nedělá od samýho začátku by to tak bral taky.

    DirectNet... jméno použito v [3], ale moje chyba, měl jsem to zkontrolovat :-(

    Ohledně přechodu programu na vyšší verzi. V té knížce co jsem četl byly všechny funkce zakončeny na číslo devět - tj. funkce patřící do directX devět. Až vyjde DX deset, budu moct používat funkci, která končí na devítku, nebo budu muset přepisovat zdrojáky? U padesáti kilových her to může být na chvíli, ale co třeba až budou mít zdrojáky mega? Chtěl bych tě vidět.

    "DX6 prineslo: Direct3D zacina byt pouzitelne (DX5 D3D se uzivalo velmi zridka, spise vubec ne)" - už v šesté verzi začíná být direct3D použitelné, ale to nevadí protože se předtím nepoužívalo (když nebylo použitelné, tak se není čemu divit!!! :-)

    Ale jinak všechno v dobrym...