Názor k článku OpenGL a nadstavbová knihovna GLU (10) od PavelP - Chtel bych popsat jak nejjednoduseji zkompilovat priklady ve...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 10. 2004 6:53

    PavelP (neregistrovaný)

    Chtel bych popsat jak nejjednoduseji zkompilovat priklady ve VC6 . Vytvorte adresar , napr. GLU_10_1, do neho zkopirujte soubor s prikladem opengl_glu_10_1.c . Spustte VC a nactete soubor opengl_glu_10_1.c , vlozte hlavicku #include <windows.h> hned za uvodni komentar (pred ostatnimi include) a spustete kompilaci, vyjede dotaz na zalozeni default projektu, ten povolte.Pote probehne kompilace v poradku ale za predpokladu, ze mate headry
    #include <GL/gl.h>
    #include <GL/glu.h>
    #include <GL/glut.h>

    Po instalaci GLUT.H neni a je potreba ho dodat. Stejne tak i ostatni musi byt v adresari napr.
    \Microsoft Visual Studio\VC98\Include\GL pro slinkovani musi byt v projektu i prislusne GLU GLUT.liby