Chtel bych popsat jak nejjednoduseji zkompilovat priklady ve VC6 . Vytvorte adresar , napr. GLU_10_1, do neho zkopirujte soubor s prikladem opengl_glu_10_1.c . Spustte VC a nactete soubor opengl_glu_10_1.c , vlozte hlavicku #include <windows.h> hned za uvodni komentar (pred ostatnimi include) a spustete kompilaci, vyjede dotaz na zalozeni default projektu, ten povolte.Pote probehne kompilace v poradku ale za predpokladu, ze mate headry
#include <GL/gl.h>
#include <GL/glu.h>
#include <GL/glut.h>
Po instalaci GLUT.H neni a je potreba ho dodat. Stejne tak i ostatni musi byt v adresari napr.
\Microsoft Visual Studio\VC98\Include\GL pro slinkovani musi byt v projektu i prislusne GLU GLUT.liby
Diky moc za navod ke kompilaci s VC, sice uz byl napsany u prvnich serialu ke GLUTu, ale to uz je vice nez rok stary serial a nikdo to tam asi hledat nebude.
Jinak se vkladat hlavicka #include <windows.h> nemusi, to je zarizeno primo v souboru glut.h. Jde o to, ze po explicitnim vlozeni windows.h automaticky tvorite neprenositelny program, kdezto GLUT si to resi pomoci ruznych #definu.