Vlákno názorů k článku OpenGL a nadstavbová knihovna GLU (10) od PavelP - Chtel bych popsat jak nejjednoduseji zkompilovat priklady ve...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 10. 2004 6:53

    PavelP (neregistrovaný)

    Chtel bych popsat jak nejjednoduseji zkompilovat priklady ve VC6 . Vytvorte adresar , napr. GLU_10_1, do neho zkopirujte soubor s prikladem opengl_glu_10_1.c . Spustte VC a nactete soubor opengl_glu_10_1.c , vlozte hlavicku #include <windows.h> hned za uvodni komentar (pred ostatnimi include) a spustete kompilaci, vyjede dotaz na zalozeni default projektu, ten povolte.Pote probehne kompilace v poradku ale za predpokladu, ze mate headry
    #include <GL/gl.h>
    #include <GL/glu.h>
    #include <GL/glut.h>

    Po instalaci GLUT.H neni a je potreba ho dodat. Stejne tak i ostatni musi byt v adresari napr.
    \Microsoft Visual Studio\VC98\Include\GL pro slinkovani musi byt v projektu i prislusne GLU GLUT.liby

  • 5. 10. 2004 8:12

    Pavel Tisnovsky (neregistrovaný)

    Diky moc za navod ke kompilaci s VC, sice uz byl napsany u prvnich serialu ke GLUTu, ale to uz je vice nez rok stary serial a nikdo to tam asi hledat nebude.

    Jinak se vkladat hlavicka #include <windows.h> nemusi, to je zarizeno primo v souboru glut.h. Jde o to, ze po explicitnim vlozeni windows.h automaticky tvorite neprenositelny program, kdezto GLUT si to resi pomoci ruznych #definu.