Názory k článku OpenGL evaluátory (5)

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 8. 2004 16:50

    Glin (neregistrovaný)

    Dobry den, doufam, ze mi tu jeste nekdo odpovi, chtel bych se zeptat:
    Myslim, ze asi ve 3 dilu serialu o OpenGL jste uvedl, ze u bodu ctyruhelniku (QUAD) musime zarucit ze jsou v jedne rovine. V 3. prikladu, kde jsou pouzity si myslim, ze to rozhodne neplati :-)
    Kdyz jsem to zkousel, tak se mi to sice pekne vykreslilo, ale myslim (zjistoval jsem to tak, ze jsem zmensoval krok i a j), ze jsem dostal uplne stejny visualni vysledek kdyz jsem prepsal
    glBegin(GL_QUAD_STRIP);
    na
    glBegin(GL_TRIANGLE_STRIP);

    Takze mam pocit, ze i pres to, ze se meli vykraslovat ctyruhelniky, si to moje implementace OpenGL prevedla na trojuhelniky ? Je to mozne?...ale kazdopadne podle toho, co jste psal v 3. dile:
    "nemusí být (a pravděpodobně ani nebude) vykreslení korektní" :-)..takze by se asi spis mel pouzivat v tomto pripade spravne TRIANGLE_STRIP ?

    Jinak diky moc za skvele serialy o OpenGL, tedka o prazdninach jsem zacal od zacatku a postupne dohanim :-)