Dobry den, doufam, ze mi tu jeste nekdo odpovi, chtel bych se zeptat:
Myslim, ze asi ve 3 dilu serialu o OpenGL jste uvedl, ze u bodu ctyruhelniku (QUAD) musime zarucit ze jsou v jedne rovine. V 3. prikladu, kde jsou pouzity si myslim, ze to rozhodne neplati :-)
Kdyz jsem to zkousel, tak se mi to sice pekne vykreslilo, ale myslim (zjistoval jsem to tak, ze jsem zmensoval krok i a j), ze jsem dostal uplne stejny visualni vysledek kdyz jsem prepsal
glBegin(GL_QUAD_STRIP);
na
glBegin(GL_TRIANGLE_STRIP);
Takze mam pocit, ze i pres to, ze se meli vykraslovat ctyruhelniky, si to moje implementace OpenGL prevedla na trojuhelniky ? Je to mozne?...ale kazdopadne podle toho, co jste psal v 3. dile:
"nemusí být (a pravděpodobně ani nebude) vykreslení korektní" :-)..takze by se asi spis mel pouzivat v tomto pripade spravne TRIANGLE_STRIP ?
Jinak diky moc za skvele serialy o OpenGL, tedka o prazdninach jsem zacal od zacatku a postupne dohanim :-)