Proc, cekal si, ze to pisou ve VIMu?:o))) Vzhledem k tomu, ze neexistuje nic co by se aspon vzdalene priblizovalo MSVC, da se v nem programovat multiplatformne (dokonce veci na linux se vyviji v MSVC), tak asi proto pouzivaji MSVC i v Opere:)
On napsal jen, ze se mu VS nelibi. Sice kazdy vi, ze to je patrne nejvyspelejsi vyvojarsky nastroj, ktery doted spatril svetlo sveta, to ale neznamena, ze se musi libit vsem.
A co je na tom MSVC tak vyspělého (kromě toho, že to hezky vypadá)?
Kdysi jsem v MSVC kompiloval quakeworld a měl jsem assembler v jiném adresáři než kde ho měl původní vývojář. Nešlo to vyřešit jinak než, že jsem soubor po souboru na ně klikal, kliknul na properties a nahradil cestu k assembleru --- a pak na další soubor a tak dál.
... přitom ve VIMu s Makefile to jde vyřešit na jeden regulární výraz. Jenže na políčka ve voknech regulární výrazy nefungují.
V tom mas pravdu, nahradit make file klikacim rozhranim je pekna pitomost a pri bezne praci me to dost otravuje.
Na tvou otazku by asi dokazali odpovedet lepe jini, ale co treba "xml pohled na obsah promennych pri trasovani"? To je celkem sweet featura. Jestli jsem dobre slysel tak treba VIM nemel do nedavna ani IntelliSense a ani ted na C++ moc nefunguje. V porovnani s tim MSVS kombinuje Intellisense s XML komentarema...
xml pohled? to myslite hierarchicke zobrazeni objektu a jejich podobjektu a jejich ... To umi i spousta dalsich vyvojovych nastroju, napadem napr. NetBeans.
Na desktop verzii (UI, core layout) pracujú aj vývojári, ktorí robia v Linuxe alebo FreeBSD. Zväčša emacs, vim ale nájde sa aj KDevelop. Keďže je väčšina kódu cross-platformová, tak každý používa čo mu vyhovuje. Linux ma navyše majoritné zastúpenie pri vývoji verzií prehliadača pre mobilné zariadenia. V Opere je veľa ľudi, ktorí MS Windows na svojom pracovnom počítači nikdy nemali :)