Koukam ze ani obsahove to nesedi, achjo, takze par bodu uvedu na spravnou miru:
- existuje prototyp HW, tj. osazena deska, coz ma do samotne graficke karty daleko. Proste ty dve FPGA jsou tam zatim prazdna.
- PCI vykonove staci, jinak pokud jste si vsimli, tak je tam 64bit PCIX a radic na karte by mel zvladnout i 66 MHz rezim, a to je hodne co se tyce propustnosti (je to 4x PCI)
- oddeleny cip neni z duvodu vymeny zbernice, ale kvuli vymene kodu v hlavnim FPGA, ktere v teto 2 cipove konfiguraci muze byt ucineno bez bordelu na PCI zbernici
- s AGP variantou se nepocita, dalsi verze bude PCIe 1x
- karta nepodporuje uvedene standardy, jen se s tim pocita. V soucasne dobe existuje jen par kodu ktere overi cinnost hw, neni to funkci grafika!
- pocet DVI vystupu jsou 2, ale zato jsou dual link (potrebne pro 30" s 2560x1600)
- "levne" ASIC muzou nabidnout max 1.5 - 2x vyssi vykon, budou levnejsi nez fpga a budou mit zmrazene features. To posledni se ocekava zejmena v komercnim svete
- na karte je priraveno misto pro aktivni chlazeni :)
- pametova propustnost je dostatecne velka, teda vetsi nez u uvednych starych karet. Odhad 20-30 FPS se odviji od faktu ze OGD1 by mohla kreslit 2x vic pixlu a ma 3x vetsi pametovou propustnost nez testovane karty
PS. Neni jiste ze cela karta bude opensource, nektere podstatne casti hw muzou byt na urcitou dobu utajeny (ze strategickych duvodu - HW nelze delat zdarma..) ale bude k dispozici plna specifikace funkcnosti/rozhrani pro uvedene "tajne" bloky (coz treba nv/ati nepublikuje) tak, aby se dali napsat opensource ovladace a podpora na kazde platforme.