Názory k článku Penumbra Requiem: pokračování strašidelných příběhů

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 11. 2010 10:11

    . (neregistrovaný)

    Všechny 3 díly mám v originále a narozdíl od předchozích dvou dílů jsem Requiem brzy hrát přestal. Problém totiž je velmi nepřesná interakce s okolím, která je pro Requiem klíčová. Konkrétně mám na mysli manipulaci s předměty podle toho, jak tahám myší. Tohle prostě reálně udělat nasimulovat nejde (myš se hýbe ve dvou směrech, předmět v ve třech) a autorům mělo jít o to, aby hráč přišel na to, co má udělat a nikoliv o to, aby precizně, pomalu pixel-perfect, mrskal myší.

    Navíc absence nepřátel a nějakého příběhu atmosféru spolehlivě zabilo, takže mě to brzy přestalo bavit.

  • 5. 11. 2010 20:32

    Pavel Pštros (neregistrovaný)

    Pravdou je, že jsem si na základě článku na rootu koupil ve slevě tuto úžasnou trilogii, ale je tomu víc než rok. Requiem je logická hra narozdíl od dvou předchozích horrorových adventur o tom není pochyb. S tímto vědomím jsem ale tuto hru u které nelze nastavit obtížnost dohrál i když nepřátelé by atmosféru přikořenili.