Pane Jahodo,
ja v zasade souhlasim i nesouhlasim s tim co pisete. Kdyz jsem na tyto stranky psal svuj ten svuj prvni prispevek, doufal jsem, ze se rozvine diskuze na toto tema.
Ja chapu vase obavy z toho, ze vasi zakaznici by zacali zneuzivat uznavani takovychto reklamaci. Nemyslim si ale, ze to je duvod k tomu, abychom tuto moznost uplne zahodili. Osobne neverim tomu, ze v USA se nanajdou lide, kteri by to na sveho poskytovatele telefonickeho pripojeni take nezkusili s neopravnenou reklamaci. Myslim si, ze bychom se meli pokusit najit mechanizmus, ktery by na strane druhe chranil pred takovym jednanim i vasi firmu. Pro zacatek navrhuji napriklad uznani pouze JEDNE takove reklamace a to pouze "fair" zakaznikovi, ktery napriklad vcas plati ucty, z vypisu lze dolozit, ze se "normalne" pripojuje k ISP providerovi XYZ atd..
Mne pokud by se napriklad neco takoveho stalo, tak si v budoucnu budu davat velmi dobry pozor, aby se mi to nestalo znovu.
Dalsi vec, vite, ja si treba nemyslim, ze tento ActiveX podvod se muze objevovat pouze na pornostrankach a jinych veci s nelegalnim obsahem. Porovnejte treba pocet dennich pristupu na nejakou zasitou pornostranku o ktere pomalu nikdo nevi a pocet pristupu treba na seznam.cz .. pouze priklad .. Osobne se bohuzel bojim toho, ze nekoho napadne nastrcit nejaky takovyhle podvod na nejakou sirokou verejnosti velmi navstevovanou stranku. A v tu chvili, dle meho nazoru, bude zakaznik velmi nutne citit potrebu ochrany ze strany vasi spolecnosti. V tu chvili by se lide mohli zacit "bat chodit" na internet a jedinym resenim by bylo zrizeni jineho typu pripojeni.