FSEM (aspoň myslim, že se tomu tak říká) jsem zatim nepoužíval, ale v Brackeenově knize o vývoji her se píše, že i v tomto režimu se zobrazují okraje a titulková lišta okna. Řeší to tam nějakou obálkovou třídou.
Jsou HW akcelerovány i průsvitné obrázky? U starších verzí Javy tomu tak myslim nebylo.
Ale možná už je to dneska jinak. Doufám.
Okraje a titulkova okna lze krasne vypnout pres setUndecorated() a to i v ne-full screem rezimu (proste mate mezi dalsimi okny ramec bez dekoraci), viz http://docs.oracle.com/javase/7/docs/api/java/awt/Frame.html#setUndecorated(boolean)
Prusvitne obrazky? no jestli myslite pruhlednost 0-255 per pixel, s tim je nekdy problem, nejde tak ani o verzi Javy, jako o miru spoluprace s X Window popr. DirectX a nastavenem grafickem rezimu (16bpp, 15bpp, 24bpp...). Vykon jde obecne hodne dolu, zustal bych u jednobitove pruhlednosti, u vetsiny her by to nemuselo vadit (jednobitova pruhlednost je v naproste vetsine pripadu ok).
Chtěl bych se Vás zeptat, jak tedy možné na Ubuntu (aktuálně používám 12.04 a 12.10) + OpenJDK 1.7 dosáhnout kompletně celoobrazovkového režimu bez unity panelu a horní lišty s indikátory času atd. Ať zkouším co zkouším, tak ani ve Framu ani v JFramu se mi nedaří dosáhnou kompletně celoobrazovkového režimu a to ani s metodou setUndecorated(true). (Hledal jsem na stackoverflow, ale žádné řešení jsem nenašel) Děkuji
P.S.: Seriál je výborný :-)