Odpovídáte na názor k článku Pokračující monopolizace světa PC: kdo přijde další?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
No uvidíme, třeba si EV jednou koupím. Zatím ale ne.
Souhlas, že i u spalováku roste spotřeba s rychlostí a snižující se teplotou. Jenže se 60-litrovou nádrží a čerpáním za pár minut to nemá významný vliv na dojezd. Naopak když s EV nedojedu ani z Prahy do Brna, protože je zima a uvíznul jsem v zácpě před Brnem, tak je to za mě konečná.
Souhlas, některá města zakazují starší diesely. Například v Německu je to momentálně u dieselů Euro 5, u benzíňáků Euro 1. Přijde mi to absurdní. Nejprve stát nadiktuje emisní standardy, daňově zvýhodní diesely... A pak řekne "přišli jsme na to, že standardy byly špatně nastavené, zaplatíte to vy občané" a "sorry, teď hoďte auto do koše a kupte si nové, je to váš problém". Moc díky :/. Lahůdkou je i to, že Mnichov a další města každého řidiče stáhnou o cenu ekoplakety, i když jeho vůz vyhovuje. Protože stát sice má evidenci vozidel včetně SPZ a typu vozidla, a technicky není problém ověřovat do podle SPZ, ale proč nedat lidem povinnost doložit státu to co už ví, a nespojit to s poplatkem? :/
DPF se dá regenerovat, i opakovaně. Nové DPF stojí od 3000 Kč výš, na jeden z mých vozů cca 7500 Kč. A že někdo DPF vyhodí? S takovým autem nemůže do města ani nikam jinam, protože přece nemůže mít techničák.