Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Pokračující monopolizace světa PC: kdo přijde další?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • 29. 9. 2024 22:24

    Lael Ophir

    No uvidíme, třeba si EV jednou koupím. Zatím ale ne.

    Souhlas, že i u spalováku roste spotřeba s rychlostí a snižující se teplotou. Jenže se 60-litrovou nádrží a čerpáním za pár minut to nemá významný vliv na dojezd. Naopak když s EV nedojedu ani z Prahy do Brna, protože je zima a uvíznul jsem v zácpě před Brnem, tak je to za mě konečná.

    Souhlas, některá města zakazují starší diesely. Například v Německu je to momentálně u dieselů Euro 5, u benzíňáků Euro 1. Přijde mi to absurdní. Nejprve stát nadiktuje emisní standardy, daňově zvýhodní diesely... A pak řekne "přišli jsme na to, že standardy byly špatně nastavené, zaplatíte to vy občané" a "sorry, teď hoďte auto do koše a kupte si nové, je to váš problém". Moc díky :/. Lahůdkou je i to, že Mnichov a další města každého řidiče stáhnou o cenu ekoplakety, i když jeho vůz vyhovuje. Protože stát sice má evidenci vozidel včetně SPZ a typu vozidla, a technicky není problém ověřovat do podle SPZ, ale proč nedat lidem povinnost doložit státu to co už ví, a nespojit to s poplatkem? :/

    DPF se dá regenerovat, i opakovaně. Nové DPF stojí od 3000 Kč výš, na jeden z mých vozů cca 7500 Kč. A že někdo DPF vyhodí? S takovým autem nemůže do města ani nikam jinam, protože přece nemůže mít techničák.