Jenže jste nikde nevysvětlil, proč by nastavování programu a teploty na mobilu mělo být lepší než otočit kolečkem.
Např. proto, že se do mobilu mnohem lépe naskládá, pokud má pračka speciální programy na praní sportovních bot, džín, vlny apod. Všimněte si, že jsem nikde nepsal, že má být volba programu a teploty jenom přes mobil. Ale klidně může být volba třeba tří nejpoužívanějších programů kolečkem a speciální programy přes mobil. Chápu, že je to těžko představitelné, když vrcholem UX, ke kterému ještě nedospěly zdaleka všichni výrobci, je to, že vám k pračce dají tabulku programů vytištěnou a zalaminovanou, aby mohla být v koupelně u té pračky.
Vy považujete kolečko za hloupé řešení
Ne.
ale furt jste nikde nenapsal, co do toho mobil přináší, kromě video návodů
Ale napsal. Možnost jednoduše nastavit odložený konec praní na čas, který já potřebuju. Možnost spustit nebo zapauzovat praní vzdáleně. Možnost vzdáleně spustit odložené máchání. Signalizace dokončení praní na mobilu, který mám u sebe. Podrobnější popis jednotlivých programů. Určení tvrdosti vody, které se pak zohlední v doporučeném dávkování pracích prostředků. Nejrůznější signalizace – v minulé várce bylo moc pracího prostředku, je potřeba vyčistit filtr, je čas na čistící cyklus, hlášení poruch. Přizpůsobení pracího cyklu konkrétnímu pracímu prostředku. Nastavení oblíbených programů. Signalizaci úniku vody. A pak samozřejmě interaktivní návody, aby si mohl vyprat i někdo, kdo si myslí, že je to práce manželky a pračky se bojí.
Kde jste něco konkrétního napsal vy?
V předchozích komentářích. Půlku věcí, které jsem napsal v předchozím odstavci, jsem tu psal už dříve.
Tu hypotézu o tom že pračku nepoužíváte jste nepopřel.
To nebyla hypotéza. Tím, že jsem to tvrzení označil za nesmysl, jsem ho myslím popřel dost jasně.
Jak často používáte pračku?
Několikrát týdně. Jak často ji používáte vy? Jak často čistíte filtr, jak často pračku, jak často kontrolujete přívodní hadici?