Ze zvědavosti jsem zkoušel tu 15. animaci, na GTX1080ti render trval asi 45 minut v rozlišení 4k (3840 x 2160).
Výsledek zde ==> https://uloz.to/file/YqGIog3CVnsb/fractal-fraktal-mandelbulber-anim15-tisnovsky-root-mp4
Grafika je na prodej, ještě asi rok a půl v záruce, kdyby někdo chtěl ;)
Dík za článok s pekným zoznamom literatúry. Toto keby bolo pri viac článkoch...
A dostal som aj odpoveď, či to používa aj grafickú kartu. :)
8 jadier 800x600 10 hodin,
3584 gpu jadier?(stream procesorov) 4k 0,75h
To je 17.28x vacsie rozlisenie a 13,33x mensi cas. Celkovy rozdiel 230,4x Predpokladám však, že dvojnásobné rozlíšenie sa počíta viac, ako 2 násobne dlhšie asi. A veru, 3584/8=448x, čiže štvorec rozlíšenia. Neva, aj tak dobre! Už som sa bál, že sa počíta aj tretia osa a kto vie, či nie ešte aj navyše všetky osi kamery a polohy kamery! :D
9h elektriny rozdielu je 1,35€, alebo 33,75CZK. Veľa by bolo treba renderovať, aby sa kartička vrátila. Ale ak by ma to bavilo, tak si kúpim PC, ktorý len kvôli tomuto zapnem, alebo si prenajať niekde GPU čas.
zdravím,
10 hodin je pohodička, ale jak vás to chytne, už to bude jedno...
mě render fraktální animace jel nejdéle (na 8 let staré i7 4-jádru jen přes cpu) asi 5 týdnů stylem 24/7, stovky a stovky a stovky políček 1920x1080,... ale co s tím pak?
je dobré mít rozmyšlený hrubý scénář, určitě post-proces (bez toho je to jen hraní si) a především získat postupně cit, nakolik a kde mohu ubrat v nastavení kvality. na co ale hodně "tvůrců" zapomíná - to nejdůležitější je, vytvořit si pro takové dobrodružství vlastní (pokud možno originální) krajinu. na to jsou 3d fraktální sw skvělé (viz. např. chlapík, kterého mb3d výstupy skončily v Guardians of the Galaxy 2 - https://www.deviantart.com/haltenny/gallery/ )