Po grafické jsou celkem hezké... Z faktického hlediska jsou silně zavádějící. Průzkumu se účastnilo 32 respondentů, tak proč je pak 31 hlasů prezentováno jako 38.75 procenta? A co je to za nápad, prezentovat výsledky otázky, kde lze zaškrtnout více možností, pomocí koláčového grafu?
Hlavně je mi ovšem záhadou, jak na takto "rozsáhlém" vzorku chce autor provozovat nějakou statistiku…
Vysokoškolák ...v podstatě může mít určité předpoklady pro tvůrčí činnost, ale to není podmínkou pro získání titulu
A to je právě ta tragédie! Vysokoškolské studium bylo kdysi určeno právě pro tvůrčí činnosti. Na ostatní je průmyslovák lepší. Jenomže dnes nejde o vzdélání - ale o statistiku. Zničili jsme průmyslovky, zničili jsme učňovské obory a dnes ničíme vysoké školy. Pokud někdo není schopen tvůrčí práce - proč studuje takovou dobu? Nakonec budem dřít do osmdesáti, aby se mladí mohli do třiceti flákat.