Chápu, že vy to nevíte, ale ten zadavatel to obvykle ví docela dobře, zvlášť v retailovém segmentu: protože to v dlouhodobém horizontu znamená docela dost peněz a zákazníky u konkurence.
A ne, ani tehdy "se na to nekašlalo". To už se na to v některých ohledech skutečně více kašle dnes. A přesto nikoliv tak moc, jak se tvářite; to je (možná) vaše iluze.
Mno, vzhledem k tomu, že používám Internet od roku 1995 a to převážně na Linuxu, tak si fakt pamatuju, že spousta stránek se s vámi bez IE nebavila.
A když se s Vaším browserem stránka bavila, tak např pomocí ActiveX ;-) , nebo měla zvuk jen pro RealPlayer, nebo jeden CSS styl dělal v IE něco jiného než standard, nebo ...
Nejen tehdy, ale i v dnešní době je překvapivě mnoho zadavatelů kteří nejsou v retailovém segmentu. Jsou dokonce tací kteří jsou nešťastní, že musí dávat informace na Internet a tak zvysoka kašlou na to kdo ty informace čte. Koukněte se na Inet komunikaci státní zprávy, zdrav. pojišťoven a státních agentur. A ne nemám na mysli jejich webové prezentace. Koukněte na komunikaci od zaměstnavatelů, poskytovatelů péče a jiných subjektů kteří s nimi MUSÍ komunikovat. Možná budete překvapen.
Ale jinak jsem rád, že jsem narazil na telepata a znalce lidských duší ;-) , když víte jak se tvářím, co vím a (nedejbože) co si myslím.