Já jsem to taky tak dělal. Ale ve firmě pak řešíte silniční daň. Řešíte, že "provozovatel" podle zákona o silniční dani je definovaný jinak, než podle ostatních zákonů, a jinak, než jak judikovaly soudy. Řešíte, že prodej auta Vám vezme jeden den plus papírování. Kupujícímu nemůžete dát plnou moc, aby auto převedl, protože když to neudělá, zaplatíte vysokou pokutu Vy - takže s kupujícím běžíte ještě na registr vozidel. Kupující chce platit v hotovosti, protože se bojí, že ho chcete natáhnout a nechce vydat peníze, než je auto přepsané (protože soudit se pak je pro něj složité). Když pak najezdíte ročně 30 tis. Km a víc, zjistíte, že je nejlepší auta točit - protože opravy starých aut jsou drahé, a půjčení náhradního auta během opravy taky. Vše toto šlo před 20 lety 3x rychleji, jednodušeji a levněji. A cíl je přitom stejný: chci jen jezdit.