Popravdě jsem si při psaní myslel, že to bude lidem připadat užitečné :-) Jde o to, že dneska se poměrně často setkávám s tím, že aplikace je psána v Pythonu popř. Javě a stále častěji se objevuje i JavaScript. Přitom je potřeba některé moduly přeložit do nativního kódu, pro což může být Rust IMHO velmi dobrou volbou.
A binding ve skutečnosti není úplně triviální - co funguje pro čísla nefunguje pro struktury a řetězce. Určitě to není tak jednoduché jako si říct "tady zavolám funkci Rustu, dostanu řetězec a můžu si s ním dělat co chci a o nic se nestarat" nebo naopak "tady předám řetězec z Pythonu do Rustu a ten si s ním může opět dělat co chce".
jinak - a skutečně mne to zajímá - bych se rád zeptal, jak by měly vypadat další části. Mám sice něco namyšlené (zajímavé knihovny a tak), ale znát názory čtenářů dopředu je lepší :-)