mel bych dotaz netykajici se zrovna tohoto dilu (i kdyz uznavam, ze nektere veci IWidgets vypadaji docela zajimave).
Ale pri cteni vasich skvelych serialu o OpenGL a v souvislosti s timhle serialem me napadlo, ze byste mohl vedet asi nejlepe odpoved.
Tedy: jak nejlepe zkombinovat Tcl/Tk a OpenGL? Jde to nejak rozumne (multiplatformne)?
Pokud neni zapotrebi moc kombinovat GUI a grafiku (a vetsinou se to nepozaduje), je mozna tato kombinace: v Tcl/Tk udelat veskere GUI vcetne panelu pro vykreslovani grafiky. K tomuto panelu se ziska graficky kontext (GC), ktery je mozne predat napriklad C-ckovskemu programu, ktery se o grafiku postara na zaklade uzivatelskych vstupu sam (ty vstupy se daji do cecka prevest).
Pracovat primo s OpenGL pomoci volani z Tcl by taky slo (volani funkci z knihoven), ale Tcl na tuto cinnost neni navrzeno, podobne jako podobne dynamicke jazyky (Perl, Python, ...). Podle me je na grafiku mnohem lepsi kombinace Tcl+C (at uz embedded Tcl nebo Tcl volane z C-cka).
Moc děkuji za odpověd. Asi jsem se špatně vyjádřil - samozřejmě jsem měl na mysli kombinaci Tcl/Tk pro GUI a C na výpočty a OpenGL.
Jestli tomu dobře rozumím, tak podobně jak to popisujete my mělo fungovat třeba TOGL (http://togl.sf.net)?
Asi ho (jako správný lenoch) vyzkouším nejdřív...