Při čtení tak krásně zbytečných článků pana Tišnovského se mi pokaždé vybavuje báseň Járy Cimrmana: erotika "erotika, erotika, ta se nás tak mocně týká... oč by bylo více síly, pro sekyry dláta pily, nebýti té erotiky".
Je pište dál, mistře, Vaše články čtu jako jediné podrobně a do detailu. Jen těch 100+ referencí skáču se přiznávám 🤣
v podstatě jo. Zase ale karburátor u 120 byl dost na prd, co si budeme povídat (startování v zimě, to byla zátěž pro baterii)
Naprd a nepresne vyrobeny. Proto z vyroby pred opravou nektere skodovky chcipaly a jine ne.
Rozplyval bych se jeste nad MBckem nebo starou felicii.
Skody 105/120 byly pomsta motoristum.
V te dobe jinde uz zacinaly elektronicky rizene karburatory a pomalu i ECU se strikackou u vyssich modelu aut.