V tomhle dělá chyby poměrně dost lidí. Skoro až tolik, že bych to skutečně považoval za způsob používání jazyka. ;-)
Však tímto způsobem se historicky jazyk vyvíjel. Přesně v tom, v čem lidé dělali chyby, nebo v tom, co odmítli používat a stalo se obsolentním. Škola by neměla hodnotit chytáky, takové ty hraniční situace, kde se přesně může stát, že co je dnes chybou, může být zítra pravidlem. Pokud škola sestaví test tímto způsobem, svědčí to něco o ní. (Příkladem může být používání přechodníků, které v pravidlech jsou, ale víceméně se nevyučují a zkoušet z nich by byla podlost.)
Pak ale také nesmíte zaměňovat vývoj jazyka, od častých chyb. Vývoj jazyka je něco, k čemu se došlo přirozeně a plošně. Chyba je oproti tomu jen selhání jedince, neznalost té či oné oblasti.