Možná nejméně problémové v rámci České pošty, ale jinak je to hrůza a děs. Moje jízlivá poznámka nemá nic do činění s terminálem, ale spíš s celkově nevhodně navrženými procesy, které jsou pomalé, ale ani tak nevedou ke zvýšení kvality.
Pokud bych měl nějakou výhradu k terminálu, tak je to bariéra zaškolení. Nezřídka se mi stává, že na sebe volají přes přepážku, jestli si kolegyně nepamatuje nějaký kód, a v polovině případů se kolegyně zvedne a jde pomoct přímo (zdržují se v tu chvíli dva pracovníci a dva zákazníci). Jakákoliv trochu složitější operace na Poště vyžaduje přeskok z terminálu do jiného prostředí a následně vystavení účtenky z terminálu. Jejich úžasný tisk šetří po halíři kousek papíru, ale po desetikorunách plýtvá časem pracovníka a zákazníka.
Jako celek je to odstrašující příklad, jak to fungovat nemá. Zajímavé je, že kdejaký notář má Czech Point operace mnohem racionálnější, kdejaká soukromá přeprava dokáže zásilku odbavit rychleji.