Ja si naopak myslim, ze naprogramovat BS byl obdivuhodny vykon, zejmena pri pohledu na moznosti, ktere maji vyvojari her dneska – v soucasnosti by se spousta kodu nahradila vhodnou knihovnou, ale to se samozrejme v dobach DOSu moc nemohlo a take pro P75 se muselo dost optimalizovat pri pozadovanem grafickem rezimu, takze dost dobra prace.
Moc pěkný článek, velice rád jsem si početl jak jste měli různé věci vyřešené a zatlačil slzu při vzpomínkách na vlastní poněkud patetické pokusy o podobné věci v DOSu :-). Vážně moc dobrá práce, na svou dobu je to vymyšlené velice hezky. Byl to velký projekt a bezesporu odvážný a úspěšný počin. Také oceňuji, že jste kódy otevřeli a pokud se mi někdy podaří utrhnout chvíli času, hrozně rád se do nich mrknu…
Těším se na další díl :-).