Bohužel je řeč o dvou různých věcech.
1. Chyby a problémy v SW. To je to, co většina diskutujících vidí. A ano, tady má smysl to řešit bez ohledu na to, kdo to reportuje a kde to poprvé viděl. Je to oprava, kterou pak stejně dostanou všichni a SW to zlepší. Diskuse může být maximálně o stanovení pripority a metody čištění backlogu ticketů.
2. Chyby na straně zákazníka. Děláme support databázové aplikace a cca 90% ticketů jsou o tom, že si zákazník neumí nastavit IDP, že si nastavil špatně ODBC nebo má špatně connection string. Evergreen je PowerBI a jeho reakce na změnu databázového modelu apod. Vlastně věci, které s naším SW vůbec nesouvisí, protože je to Snowflake. Tohle je něco, co musí řešit i RH. Bere to čas na zjištění root cause, ale samotný produkt to nijak nevylepšuje. Pokud je řešením pokyn typu "změňte si nastavení VPN", "musíte si přidat roli XY do Okty" nebo "Podíveteje se na tenhle dokument AWS, tam je návod, jak to otestovat a nastavit". Pak to skutečně samotnému produktu nepomáhá.
Otázka je, jaký je poměr. Pokud je drtivá většina bod 2, pak chápu, že to někoho štve. Otázka je, zda to RH řeší správně.