Ohledne L1 mate naprostou pravdu, pamatuji kdyz jsem nekdy okolo roku 2002 pracoval na L1 podpore ucetniho sw, tehdy jeste jedna verze velice rozsirena mezi zakanzniky bezela ve foxpro pod DOS. Volala pani ze vidi cernou obrazovku, tak nejak jsem se s ni pokousel prokousat dosem, nez mi po chvili doslo, ze jim nejde elektrina. Byla zima a stacilo se zeptat, zda jim funguji svetla. jenze bohuzel tyto kreativity dnes v korporatnim L1 supportu spise nepotkate, tam bohuzel jede Ind podle skriptu, BTW to same jsem videl na vlastni oci i v callcentru v roce 2003, ktere obhospodarovalo cca 40% veskere L1 support podpory ADLS pripojeni jednoho velkeho operatora. Desitky lidi v cubicles sedicich u telefonu a jedoucich podle skriptu. Ti nejlepsi znali nazpamet poradi a fkci diod na modemech.
Ohledne schopnych zakazniku, co vykristalizuji, toto vam preji, ale opet nemozne v korporatu.