No, po části evropy byl známý určitě, na stranu druhou, i tady vidím ve SF/F fandomu dost dramatický nárůst lidí kteří se o Zaklínače začali zajímat díky hře. Navíc hry přitáhly k Zaklínačovi celý anglicky mluvící svět, (první eng překlad vyšel až po hře). Docela pochybuji že by se bez toho Netflix rozhodl začít točit seriál.
Řeči od Aja výše, že by měl Sapkowski platit CD Projectu za propagaci sou samozřejmě dost blbé, CD Project by bez něj možná nikdy nebyl tam kde je teď. Na stranu druhou, je vidět že si dost pomohli navzájem. Proč nechtěl Sapkowski podíl ze zisku taky chápu, po debaklu s prvním seriálem. Jenže to je holt riziko… Peníze na ruku jsou jistota, podíl ze zisku riziková investice. Na rozhodnutí ex-post že investice by byla lepší je pozdě, stejně tak by byla blbost žalovat zbohatlý startup který nabízel platit část výplaty v akciích.