Ahoj,
clanek me velmi zaujal, tak sem si do DEV-C++ doinstaloval balicek SDL_mixer-1.2.6-1mol.DevPak a vse perfektne fakci, az na... ;)
Pri svem laborovani jsem narazil na par zajimavosti, na ktere si neumim 100%-ne vydedukovat odpoved, tak kdyby nekdo vedel, rad bych byl o neco chytrejsi...
1) Kdyz u meho programu mam knihovny, nainstalovane balickem DevPak: SDL.dll (verze??? - 1.23MB) a SDL_mixer.dll (verze??? - 1,68MB), program nahlasi chybu a padne na hubu... Kdyz jsem stahl nejaky dll z netu, tak sem to nakonec rozchodil, ale pri stisku klavesy reagoval program asi az po 1 vterine - pri programovani her nepouzitelne. Nakonec jsem od nejake hry zkopiroval SDL.dll (1.2.5.0 - 220kB) a k tomu stahl z netu SDL_mixer.dll (1.2.6.0 - 308kB) - nevi nekdo, jake verze dll by se meli pouzivat a kde je stahovat?
2) Kdyz mam pustenou aplikaci a program Winamp je v popredi, v mem programu s SDL_mixerem se vsechny kanaly samy pauznou a kdyz je v popredi muj program, tak se zase rozjedou. Nevi nekdo proc?
3) Kdyz v 6-ti kanálech prehravam hudbu, spravce uloh ukazuje, ze program zabira neco pres 100MB v RAM - ale kdyz se program za staleho prehravani minimalizuje, najednou zabira jen asi 2MB a postupne tato hodnota roste... Nevi nekdo proc?