Názor k článku SDL: Hry nejen pro Linux (19) od Michal Turek - Zdravim. Já jsem oboje kompiloval a všechno fungovalo tak,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 7. 2005 23:19

    Michal Turek
    Zdravim.

    Já jsem oboje kompiloval a všechno fungovalo tak, jak má, takže s timhle neporadím.

    To sekundové zpoždění bude s největší pravděpodobností dáno velikostí audio bufferu - poslední parametr Mix_OpenAudio(). Čím větší bude tato hodnota, tím delší zpoždění. Aktualizace (např. požadavek na přehrávání/zastavení) se, zjednodušeně řečeno, nedělají při volání funkce, anobrž ;) až v době, kdy zvukovka požádá o další data. Zkuste tam zadat číslo 512 a mělo by to pomoci. Naproti tomu, pro hudbu by měl být buffer spíš větší, aby nedocházelo k jejímu trhání, když aplikace nestíhá - předpokládám, že právě proto jsou v mixeru zvuky a hudba oddělené (možná blud). Možná jsem to měl zdůraznit i u mixeru, myslím, že jsem to psal už předtím u SDL audia.

    Jujda, 100 MB paměti jenom na hudbu, to je opravdu ažaž... ;) Pro hudbu je speciální kanál, ve kterém se dekóduje za chodu. Zkuste si nahrát do obyčejného zvukového kanálu třímegový ogg a stopněte si, jak dlouho to bude trvat.

    Doufám, že je alespoň půlka z toho, co jsem teď napsal, pravda ;) Neměl bych to říkat, ale zvuky jsem se učil za chodu až při psaní článku :(