Názory k článku SDL: Hry nejen pro Linux (22)

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 8. 2005 9:04

    Murděj Ukrutný (neregistrovaný)
    Jde nějakým způsobem pozastavit pomocí SDL vlákno? Příklad:

    jedno vlákno vykreslí scénu pozastaví se.
    Druhé vlákno které se stará o logiku hry upraví data o scéně a spustí vykreslovací vlákno.

    Zajímalo by mě jakým způsobem se to normálně dělá.
  • 11. 8. 2005 20:01

    Michal Turek
    Pozastavit asi ne. Co jsem prolizal man a hlavickove soubory, tak jsem na nic takoveho nenarazil. Predpokladam, ze pozastaveni napr. pomoci mutexu pri cekani na vstup do kriticke sekce jste uvazoval ;)

    Spravne by mely bezet obe vlakna najednou a nezavisle na sobe, vas priklad je typickou ukazkou, jak se to pri multithreadingu delat nema. Nemyslite, ze bude rychlejsi, kdyz bude vsechno klasicky za sebou v jednom vlaknu (to je v podstate i vase reseni), nez aby vlakna na sebe neustale cekala? Navic odpadnou spousty problemu s "dynamickou interakci" naprosto nesouvisejicich casti programu.

    Jenom doufam, ze me ted neprijde navstivit zadny student paralelnich systemu ;))))