Zdravim... mam dotaz.. narazil jsem na programy v SDL pouzivajici PAK fajly... predpokladam ze se do takovyho souboru muze schovat treba grafika... nevite jak se do nej dostat/vyextrahovat??? Docela bych to potreboval a vsechny methody co me napadly selhaly... A Google mlci, nebo se ho neptam spravne... poradi prosim nekdo?
Mam v tom trosku zmatek - jak je to s akceleraci, kdyz puzivam SDL s openGL a mam SDL_VIDEODRIVER="x11"? HW nebo SW? Nevite o nejakem zdroji informaci, kde by mi to vsechno pomalu a srozumitelne vysvetlili? diky Pavel
OpenGL akcelerace je, co vím, v SDL nezávislá na systémové proměnné SDL_VIDEODRIVER, respektive, pokud jsou v systému nainstalované ovladače grafické karty, mělo by OpenGL běžet na hardwaru.
nemelo by v tabulce datovych typu byt jako ekvivalent Uint32/Sint32 pouzito spis (un)signed long?
Nevim jestli je SDL portovane na nejakou 16-bit platformu, ale sam jsem par let programoval v C/C++ na 8, 16, 32 a 64 bitovych platformach, takze muzu rict ze velikost intu nepatri mezi ty prave jistoty ;o)
Před nedávnem jsem zkoušel zkompilovat SDL program v gcc se zapnutou volbou "pedantic" a nepustilo mě to přes podobný test 64-bitového intu, takže tyto asserty asi opravdu fungují a je tedy jistota velikosti typů. Něco podobného se stane v borland cpp builderu, když neurčíte ekvivalenci enumu s intem.