Tím videem je myšleno YUV video overlay? Zatím se mi ho dařilo úspěšně ignorovat, ale jak tak koukám, moc dlouho to už nepůjde :(
V SDL dokumentaci je jenom popis funkcí, který s tím pracují a pokud člověk (třeba já) o něm slyšel poprvý v životě, tak moc šancí nemá. Zkoušel jsem hledat a našel pár článků, ale z toho, k čemu jsem se dostal, je to spíš na dlouhodobější studium.
Nenašel by se někdo s ukázkou jednoduchýho prográmku s praktickým použitím? Hodně by pomohla...
Na YUV overlay v podstate nic nie je. Cele je to o tom, ze video nie je v RGB formate, ale je v YV alebo YUV, atd. Tych formatov je dost, viac na http://www.fourcc.org/index.php?http%3A//www.fourcc.org/yuv.php
Jednotlive zlozky planarnych formatov nie su ulozene zasebou (ako RGB), ale su rozdelene to bitplanov. Kvoli tomu, ze ludske oko je menej citlive na odtien ako na jas farby, jednotlive bitplany maju ine rozlisenia.
Jedine, co AFAIK SDL podporuje, je blitovanie takychto overlay na obrazovku. Toto blitovani moze byt HV akcelerovane (a velmi casto aj je). Akurat ze graficka karta to klucuje ako priamo do vystupu, takze nie je mozne napr. spravit screenshot z prehravaneho videa (zobrazi sa tam len klucovacia farba)