Tofu Protection
Pokud vás otravují emaily s dlouhými signaturami a zejména s dlouhými nepromazanými citacemi předchozích emailů, tak můžete zkusit program Tofu Protection. Jedná se o filtr pro Mutt, který z emailu odstraní předlouhé části, které tam slušný člověk nedává. Kromě výše uvedeného umí odstranit i opakující se znaky (super!) a opakující se bílé místo (A teď překvapení [bílá stránka][bílá stránka][bílá stránka][bílá stránka]A takto to dopadlo…). Skrytý text je možno samozřejmě zapínat a vypínat dle libosti (klávesa „T“). Pokud nepoužíváte Mutt, ale Thunderbird, tak pro vás mám QuoteCollapse, který není tak fantastický, ale to nejdůležitější – skrývat dlouhé citace – umí.
2.8,
Eclim
Již dlouhou dobu mám dilema zda na editaci Java projektů používat VIM nebo Eclipse. Zatím stále vyhrává VIM a u Jboss lidí v práci jsem za to tak trochu za exota. Je fakt, že například doplňování názvů proměnných a funkcí by se občas hodilo. Ale Eclipse i NetBeans jsem několikrát zkoušel a vždy se vrátil k Vimu. Vim je Vim. Teď jsem ale narazil na zajímavý plugin se jménem Eclim. Autoři si řekli, že než kódovat pro Vim úplně nový plugin, který by napodoboval chování Eclipse, tak radši napíší pluginy dva, které sblíží Eclipse s Vimem. Plugin pro Eclipse obnažuje jeho vlastnosti a umožňuje externím programům tyto vlastnosti využívat přes definované externí rozhraní. Plugin pro Vim pak využívá toto rozhraní, aby vám nabídl podobný komfort, jako nabízí Eclipse. Můžete tak mít to nejlepší z obou programů. Eclim můžete provozovat třemi způsoby.
- Bezhlavé (headless) Eclipse – kdy Eclipse běží jenom na pozadí bez GUI a plně editujete pomoci Vimu.
- Používáte GUI Eclipse, ale jako editor uvnitř běží gVim.
- Kombinace obou předchozích. Některé soubory editujete v Eclipse a některé ve Vimu.
1.5.4,
Visual Combat System
Visual Combat System (VCS) je program pro Pány jeskyně (dungeon mastery). K dispozici máte dvě okna. V jednom navrhujete jeskyni a vidíte ji celou se všemi monstry a předměty. V druhém okně (které může být na druhém monitoru a hráči se na něj mohou koukat) je vidět jenom to, co mají vidět hráči. Přičemž je zajímavě propracován systém viditelnosti, kde například velká monstra vidíte z větší dálky než jiná, která jsou menší.
2.0,
Xnee
Xnee umí zachycovat události posílané pomocí X11 protokolu a ukládá je do souboru. Tyto události pak může následně přehrát. Tj. vykoná je z hlediska systému stejně jako kdybyste vy hýbali myší, klikali nebo psali na klávesnici. Umí také tyto události distribuovat na více počítačů (např. učitel „okliká“ okna na všech počítačích v učebně). Umí také přehrát předem uložené makro po zmáčknutí horké klávesy. Může se vám to tedy hodit na automatické testování aplikací, pokud chcete simulovat větší množství uživatelů nebo pokud chcete zrychlit nějaké často opakované činnosti. Veškeré přehrávané činnosti závisí jenom na Xserveru a nezáleží na tom, jaký okenní manažer používáte.
3.04,
Blbinka
Když si Jan Wildeboer zjišťoval, kterého tatéra a salón si vybrat, tak jsem si myslel že kecá. Nekecal.