Co používáte za úkolovníky? Můj požadavek je webový klient (nouzovka), desktopový klient (linux), mobilní klient (android), vše se synchronizací na vlastní CalDAV (nejlépe ownCloud).
Historicky jsem používal a stále používám události v kalendáři, jen jsem jejich název uvozoval podtržítkem, abych je rozlišil od skutečných "schůzek" a posouval je ke konci dne, aby nepřekážely. Kalendáře (CalDAV) fungují celkem spolehlivě napříč platformami a aplikacemi.
Momentálně jsem migroval svůj kalendář na ownCloud CalDAV (což je tuším vlastně SABRE) a díval jsem se i na "úkoly". Zatím jsem z toho minimálně rozpačitý:
* ownCloud 9.x zatím nemá vlastní applikaci.
* Evolution 2.18 má úkoly tak nějak primitivně osekané (nelze zadat čas či připomínku). (Ono i jeho GUI ke kalendáři je též zoufalost, horší než beta verze webové app ownCloudu.)
* OpenTasks (org.dmfs.tasks) na Androidu vypadá dobře, ale zdá se, že mají vlastní pojetí - např. check listy, což pak dělá bordel na jiném klientu.
Výsledkem nekompatibilních klientů je přepisování či ignorování některých polí (čas události, procento plnění, místo). Zkrátka nic, co by se IMHO dalo používat.
Vypadá komplexněji, ale to by nevadilo. Jen se mi během chvíle podařilo rozhodit demo verzi (jinak GUI se mi líbí):
* zobrazení v kalendáři a GANTT. V Ganttu lze "hýbat" se start date, due date, bohužel v kalendáři se náhle objeví jeden úkol dvakrát - jednou jako interval dle start až nějaké divné datum (modify?), podruhé jako jednodenní událost (vypadá to na due date).
* procento plnění úkolu se fixnulo na 75 % a bez ohledu na změny "time estimate" a "time spent" se ani nehne. U jiných úkolů procento zůstává stále na nule.
* sice umožňuje použít závislosti ("is blocked by"), ale v přehledech se to nijak nezobrazuje a blokovaný projekt ani nereaguje na posuny due date přechozího úkolu. Podobně subsidiarita (parent vs child) se nijak zvlášť ve zobrazení neprojevuje. Byť to lze řešit ručním pozicováním.
Možná jsou to chyby dema, v sekci dokumentace to vypadá pěkně.
Napisal som si vlastnu webovu aplikaciu v Pythonom webovom frameworku Bottle a pouzivam ju zatial len lokalne. Ku kazdej ulohe je tam mozne zadat cenu, termin, 4 fazy zivotneho cyklu a poznamku. Ako je vidiet na obrazku pod nizsie uvedenym linkom, tak je treba nastavit ku kazdej ulohe projekt, ci je pracovna, alebo sukromna, mozne tri urovne priority a styri mozne stavy t.j. ci je uloha otvorena, uzavreta, odlozena, alebo archivovana. Da sa to potom filtrovat podla tychto poloziek a niektore filtre su uz priamo cez tlacitka, pre rychly pristup, alebo sa da prehladavat cez "Prehlady a vyhladavanie" kde sa daju zadat rozne kombinacie.
Ak je termin rovny, alebo starsi ako aktualny datum, tak sa v prehlade zobrazi podfarbeny zltou farbou.
Data sa ukladaju do SQLite databazy.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/28354493/TaskManager/TaskManager.jpg
web klient = Horde Groupware Webmail Edition www.horde.org
desktop klient = thunderbird s lightning?
Ahoj, vyzkousel jsem jich hodne ale nakonec skoncil u todoist.com - kdyz se clovek nauci zkratky, tak je to rychly, sync s androidem, na pc jako web, nebo extensions do Chrome, ff i Opery, napojeni na gmail - pridani emailu jako tasku .... mrkni, chce si to chvilku zvykat ale po letech testovani mi konecne neco poradne sedlo.
Ja na poznamky pouzivam Zim a som s nim spokojny. Hlavne mi vyhovuje, ze su zaznamy ukladane textovych suborov v ramci hierarchickej struktury adresarov a podadresarov, takze v pripade potreby sa da dostat k udajom cez obycajny jednoduchy textovy editor. Zatial mi tam chyba len moznost zadavania tabuliek v ramci poznamok. Niekedy to riesim tak, ze si tabulku ulozim do separatneho PDF alebo RTF dokumentu a ten pripojim do poznamky cez link.