Vtipy o kolezích z PR oddělení necháme teď stranou. Ten kolega, co sem spal jako LO minule, to trochu přehnal ;)
Firma bez jednačky? A kde budete sedět se zákazníky a probírat s nimi business? V nádražním bufetu? A jak koordinujete u vás práci, když se nesetkáváte? A nemáte třeba služební auta, která byste potřebovali plánovat? Nepracujete mimo kancelář, a nepotřebujete přístup k informacím z PDA? Pokud jsem si všiml já, i malé firmy tyhle věci potřebují.
Většina firem o jednom člověku používá MS Office včetně Outlooku. Při pár lidech končí u SBS a Exchange, v zahraničí i u Exchange hostingu (ten je u nás méně obvyklý). Samozřejmě některé firmy se obejdou bez počítačů, vystačí s webmailem apod., ale těch je minimum. Potřeby firem ohledně desktopů, workgroup SW apod jsou totiž dost podobné.