Odpovídáte na názor k článku Standardní grafické režimy karty VGA. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Spousta her vyžadovala "plnou" VGA, ale bylo dost i těch, kterým stačil základ (např. bez hardwarového doublebufferingu, bez HW skrolování), a to běželo i na té MCGA. Takové hry tento mód tak dokonce označovaly:
1) CGA
2) EGA
3) VGA/MCGA
Golden Axe třeba používal HW skrolování, takže na nějakých noname VGA bežel blbě (skrolování poskakovalo). Nicméně uměl i EGA a CGA. Akorát nevím, co by vybral člověk s MCGA, asi CGA :-) (EGA podporovaná nebyla - pro zajímavost, Sierra games pak vydaly runtime, který pro MCGA emuloval EGA přes VGA 320x200x256 barev a namíchal prvních 16 podle EGA).
6. 8. 2024, 16:00 editováno autorem komentáře