Já jsem se vždycky tomu, jak do vás "j" šije jen usmíval, ale pomalu přestávám.
Lež? Co přesně? V logu je vše co potřebuji: kdy, od koho, komu a případně proč nepřijato. Žádný - ani odmítnutý - mail se neztratí. V nejhorším případě (false positive) je odesílatel informován, že ho nebylo možné doručit po dobu několik hodin a nakonec se vrátí jako nedoručitelný.
Náhodné filtrování? Viděl jste někdy třeba IronPort? Nebo aspoň Mailcleaner? Zimbru? Principy AS jsou všude velmi podobné a nevím, jak jinak byste to chtěl dělat, protože prostá analýza obsahu je neefektivní a náročná na zdroje. To, že konkrétně vy si myslíte, že je to tak špatně a raději přijímáte vše ze strachu z false positive je čistě vaše rozhodnutí a já vám ho nehodlám vyvracet, i když si o něm můžu myslet cokoliv. Nemíním ale akceptovat, když mě někdo, koho jsem v životě neviděl a který si své závěry cucá z prstu a na základě DEBATY O ANTISPAMU je přesvědčen o tom, že přesně ví co, proč a jak bychom měli dělat, aby v naší firmě fungovala e-mailová komunikace jak má, označuje za lháře (i když v tom cítím náznak provokace). Nejlepší bude, když mě vaše Kancelář pro uvádění románových příběhů na prvou míru bude pro příště ignorovat.