Tato hra se dá hrát i ve dvou na jednom počítači (obrazovka se rozdělí na dva pohledy ze dvou kárek) a mohu potvrdit, že pokud máte potomky mladšího školního věku, že vás rádi a většinou úspěšně budou porážet. Vřele doporučuji
Což takhle dát příště Homeworld. Jeho zdrojáky byly uvolněny pod nějakou licencí nešířit zdrojáky, ale smí se šířit binárky. http://homesource.nekomimicon.net/
Ne, že by tyhle hry nestály za nic, ale nelze je srovnávat s komerční aplikaci se spoustou grafiků a programátorů (existují vyjímky, třeba Behind the red line by nemuselo být špatné, ale i to je založeno na komerčních zdrojácích).
Vzhledem k tomu, ze k SuperTuxKart jsou zdrojáky je jednoduše možné vytvořit si další postavy/kárky třeba v blender3D a přidat si je do hry. Má to pak další rozměr, když jedete se "svou" postavičkou.
Pro konzumenty komerčních her to možná není, ale pro ty není vlasně ani Linux, dokonce ani ne PC.
Placy placy plac. :-)
"Lacine napodobeniny" najdete uplne vsude.
A laskave sem netahejte Photoshop a Autocad. Kdybyste je nemohli tak snadno krast, byli byste za nejakou "lacinou napodobeninu" radi.
Hrál jsem to asi před dvěma týdny. Měl jsem u sebe na návštěvě synovce, který chtěl hrát hry. Zkusili jsme TuxKart, ale musím říct, že se to synovci špatně ovládalo a ani mě se nedařilo projet poprvé bez karambolu do cíle. Nezkoumal jsem jestli se tam nějak dá nastavit citlivost, ale v základním nastavení se motokára chovala dost divoce. Nakonec jsme skončili u Tuxracera (teď se to jmenuje nějak jinak), kde tučňák jezdící po ledu a sněhu zabodoval daleko více. Zejména pak slalom mezi stromky včetně narážení do nich byl bezkonkurenční. A už poněkolikáté jsem byl pochválen, že mám lepší počítač než tatínek (má Windows a skoro žádné hry). A ještě na závěr: poprvé když synovec v cca 2 letech uviděl červený klobouk při startu PC, tak si Linux zamiloval tak, že je to jen otázka, kdy doma tátovi přeinstaluje PC.