Dnes jsem si pořídil. Navíc, když zaplatíte více než průměr (nějakých $5), tak dostanete další 4 hry k tomu. Mezi nimi je i chytlavá hopsačka Trine. Už jen kvůli ní stojí za to koupit. http://www.youtube.com/watch?v=2OTJFsI6xyo
Jo ta je skvela, akorat ji myslim davaji v zakladu, jedine co nevim, kde hra konci, protoze pada ;-)
Dostal jsem se k takove sile slozite hopsacce nahoru, kdy mi porad stoupa voda, pak zacnou titulky ne nejake vide a pak to spadne, takze nevim, zda je to konec, nebo se pokracuje do dalsi kapitoly ;-)
Šílená složitá hopsačka nahoru věží je nakonci, ale není tam voda, nýbrž láva - tak jestli myslíte tohle, tak to je konec. Potom je outro, ve kterém se postavy zase rozdělí, malej pokec jak se království zase vzpamatovalo a to je vše. Ještě se pak otevře nějakej bonusovej level - to sem ještě nedal, docela maso.
Jinak já to hraju na Debian Sid a běží mi to bez problému. Pokud máte možnost, zkuste na jiném OS (případně se podívejte po patchi).
FC13 64bit ;-)
... na 32 mozna facha lip, jeste jem jim muzel spamat knihovny, jinak se ani nespustila, jo ve hre mi vytuhla snad jen 2x a jedno prave po tom zaverecnem intru ... ja si to myslel, ale kdo to ma vedet ;-)
ale sranda to je ... chtelo by to dalsi levely ... no uz je i 2ka ;-)
Já mám trochu jiný problém. Kdykoliv hnu s myší, tak se kurzor sice posune požadovaným směrem, ale téměř okamžitě se vrací do nějaké původní polohy. Stalo se to někomu z vás taky? Je to defakto neovladatelné, protože to dělá hned od začátku hry a není to chyba v programu (dělá mi to např. i Aquaria). Nevíte náhodou někdo kde by mohl být zakopaný pes? dopředu díky... (mám klasického optického geniuse na PS2, X.Org X Server 1.7.7; GeForce GTS 450; Linux 2.6.32.29-dsa-ia32 i686 Debian )
Tak, nakonec jsem řešení našel tady : http://frozenbyte.com/help_humble/linuxfaq.html. Do spouštěcího souboru stačí (alespoň v mém případě) přidat řádek "export SDL_MOUSE_RELATIVE=0".
Silně mi to připomělo Laser Squad - http://www.worldofspectrum.org/infoseekid.cgi?id=0002813
Pokud je hratelnost alespoň trochu podobná....asi nebudu váhat...
To liší, souhlasím. Ale tím pádem se to úplně stejně liší i od Laser Squad, kterou tady někdo takhle vytáhnul. :-)
Aspoň ta Laser Squad, co jsem hrál (na Sam Coupé - byla to verze ze SX Spectra), se hrála na tahy, kde měla každá postava na každý tah určitý počet Action Pointů - podobně jako v UFO a X-COM...
Pripomina mi to koncept Robo Ralley coz je super deskovka: http://boardgamegeek.com/boardgame/18/roborally
... i kdyz nevim proc, ale zena ji nema moc rada ;)