No, mám obavu že jde trochu o boj s větrnými mlýny.
Uživatelé G mailu jsou zvyklí na web rozhraní kde funguje všechno. Nastavíte podpis, filtry (pravidla), máte tam chat, kontakty, váš kalendář ale i sdílené, štítky, kategorie a rovnou odkaz na další ekosystém.
V Outlooku toho není tolik, ale stále většina toho funguje přes uvařený exchange protokol třeba kalendáře, kontakty, podpis, filry a mimo kancelář.
Jak toto chcete docílit v TB nedej bože na IMAP účtech třeba Seznamu? Jedině snad nějak implementovat přes Syncthing ale to funguje pokud mate alespoň jeden pořád zapnutýý online.
14. 5. 2023, 11:09 editováno autorem komentáře
Sveho casu jsem se dostal k tomu, ze zakaznik resil nejakou zmenu, a tak sem testoval ... kalendare. Jediny fungujici byl outlook + exchange.
Ve vsech ostatnich pripadech (google included) se mi podarilo uz po nekolika malo pokusech docilit toho, ze dotycny mel v kalendari jednu udalost nekolikrat v ruznych terminech, pripadne nekolik uzivatelu melo tutez udalost, ale kazdy jindy.
Trochu jsem to pak zkoumal, a vysledek je, ze za to muze klient - jedno zda aplikace nebo web. Pokud si pamatuji, tak google se v tomto pripade choval tak, ze udalost v kalendari mela datum naposledy "prijate" zmeny, a ackoli uzivatel mezi tim dostal aktualizaci, tak v kalendari o tom nebyla ani zminka (na tema ze udalost byla posunuta nebo ze termin jiz neplati ...)
Nekteri dalsi klienti prozmenu dovoli uzivateli prijmout starsi z nekolika posunu terminu, a tudiz si uzivatel mysli, ze je vse OK, ackoli neni.
Nekteri klienti pak zcela ignoruji ze udalost ma nejake ID a nejsou tudiz shopni vubec pochopit, ze jde o tutez vec jen v jiny cas (tusim ze takto se choval nativni android).
Zkratka vyvojari jsou zjevne vesele kopy ... a nebo neschopna vemena.