A zase ta demagogie! Windows si na binární kompatibiltě zakládájí, o tom tu nikdo nepochybuje. Ale i tak vývojář někdy musí udělat víc balíčků: třeba 32- a 64-bitové verze. Verze pro XP někdy neběží na Windows 7, 8, ... a tak je třeba přidat novější verze, ... Je jasné, že v Linuxu se těch verzí musí připravit mnohem víc. Ale je nesmysl, aby si kvůli tomu vývojář instaloval Build server. Ten je k dispozici jako Cloudové řešení. Vývojář tam nahraje zdrojáky a zpátky dostane spoustu hotových balíčků. Případně jsou ty balíčky automaticky nahrány do repozitářů. To je skutečně velmi praktické řešení v situaci, kdy se distribuce dynamicky vyvíjí a není možné zachovat binární kompatibilitu.
Cituji: "Pokud ale autor aplikace má mít právo mluvit do distribuce svého díla (jak je zvykem ve světě komerčních aplikací), tenhle způsob distribuce je vyloženě nevhodný, protože by přinášel mnou dříve popsané problémy." Zkuste už konečně pochopit, že instalace přes balíčkovací systém neznamená, že distribuce instalačních balíčků musí probíhat standardními kanály! Dokud tohle nepochopíte, tak jakákoliv diskuze na tohle téma je mlácení prázdné slámy.
Cituji: "Výjimkou jsou aplikace ve Windows Store." To je prima, že Microsoft od Apple okopíroval koncept App Store. Trochu méně prima je, že sám odmítá svůj SW (MS-Office pro Mac) přes App Store distribuovat. Jako beran trvá na vlastním Installeru. Sám si přilepšit a do jiného si kopnout - to vždy bylo krédo Microftu.