Jojo, Laser Squad byla špička. Někde jsem četl, že autor Laser Squadu vymyslel i UFO. To bylo prázdninových dní,kdy jsme proti sobě s bráchou hráli na spektráči Laser Squad a vymýšleli všelijaké taktiky. Mimochodem, u prvního levelu jsme objevili takovou, kdy obránci nemohou nikdy zvítězit :)
Mam takovy dotaz :-). Me se nikdy nepodarilo dohrat, tusim ze, druhou a sedmou misi (tu s tema zabama). Nevzpomenete si, co bylo cilem techto misi, protoze me se je nikdy nepodarilo dohrat i kdyz jsem vystrilel vsechny protivniky.
Já měl pocit, že v 2. levelu (to byla tuším měsíční základna) se musely vymlátit nějaké počítače... U 7. levelu nevím, v té době kolovalo na kazetě jenom prvních 5 levelů :-)
Ano, bolo treba vymlatit pocitace, alebo supera. Moj spolubyvajuci na internate spravil na Laser Squad spickovy generator levelov, mali sme ich teda nakoniec 65536+7:)
V druhej misii (ak ide o Moonbase Assalut) islo o to rozstrielat vsetky pocitacove terminaly. Nebolo treba zabit jedineho nepriatela - stacilo zrusit terminaly...
V siedmej misii (so zabami) islo o uplne jednoduchu vec - jeden z clenov teamu niesol ukradnute zariadenia (stardrive), ktoru ziskal v predchadzajucej misii. Preto jedinou ulohou je prejst dzunglov a prebrodit rieku - proste vliest na opacnu stranu mapy. Teda jedinou - realne je to celkom divocina. Da sa najst prechod do spodnej casti mapy (podzemna cesta do pevnosti), kde sa daju zohnat kluce k "pokladu" so zbranami a minami atd...
Autor UFA aj Laser Squadu (a este predtym vybornej hry Rebelstar, ktora je priamym predchodcom LaserSquadu a tiez staruckej hry Rebelstar Raiders, ktora je predchodcom Rebelstaru a ak si dobre pamatam, bola pisana v BASICu!!!) je genialny Julian Gollop. Mimochodom, tu spominany Lords of Chaos (tiez Gollopova hra, fantasy nastupca LaserSquadu) si tiez nasla verziu pre PC - menej znama hra Magic and Mayhem... Tato hra (ako vsetky novsie hry od Gollopa) je vsak uz realtimeovka - nemozem si pomoct, mna tieto hry fascinovali vdaka svojej 'tahovosti' - zartovne som zvykol tvrdit, ze Gollop dotiahol sach do absolutnej dokonalosti.. Realtimeovka uz nie je tak o rozmyslani a strategii, ale aj o rychlosti a klikani a to ja moc nemusim, to uz radsej FPS... :-)
ano to je bohuzel hlavni nedostatek. Hracu byva i dostatek (da se na serveru potkat treba sest hracu najednou), ale pak vzdycky prijde vypadek serveru treba na tyden a hraci zmizi. Pak se zase objevuji zpet. Vypadky se uz s autory nekolikrat resili, navrhovalo se prejit na jiny, ale zatim nic... Ale posledni dobou se stabilita zlepsila.
Co se tyka vyvoje - je opravdu nahodny. sem tam nekdo prida nektere nove veci. Ale samotne hre to moc nevadi. Ve hre se ceka jen az se objevi Medikity (lekarny) a pripadne rasa ovladajici psychicky ostatni (coz by hodne zmenilo herni taktiku).
Vetsina bugu je opravena takze samotnemu hrani vyvojova verze hry nevadi.
Nejaka chybka se obcas objevi, ale i pak se da pokracovat ve hre. Problemy nastanou pokud se objeci Error in NID - pak sic hrajete dal, ale hra muze skoncit tak ze jeden hrac zvitezi a druhy je jeste ve hre a ma nekolik vojaku ;-)
pokud se vam stane ze odpadnete behem hry od serveru je mozne prihlasit se znovu a na chatu stisknout klavesu F3 - prehraje se vam dosavadni prubeh hry a hra normalne pokracuje.
Tak nějak na těch serverech nikoho nevidím - docela rád bych si to zahrál proti někomu (hrát proti sobě mě nebaví), co se takhle domluvit na nějakém čase a tehdy se připojovat na ufo2000.kostax.cz?
Třeba sobotní večery... Nebo zřídit na domlouvání MUC.
Ja hrávám na oficiálním serveru, občas je třeba vyčkávat, ale hráči se tam najdou. Bohužel někdo hraje pořád 0.7.1062 která mi vůbec nejde zkompilovat s novějšíma verzema některých knihoven (i ta novější beta chce opravit zdrojáky, ale aspoň to pak jde...).