Jojo, Laser Squad byla špička. Někde jsem četl, že autor Laser Squadu vymyslel i UFO. To bylo prázdninových dní,kdy jsme proti sobě s bráchou hráli na spektráči Laser Squad a vymýšleli všelijaké taktiky. Mimochodem, u prvního levelu jsme objevili takovou, kdy obránci nemohou nikdy zvítězit :)
Mam takovy dotaz :-). Me se nikdy nepodarilo dohrat, tusim ze, druhou a sedmou misi (tu s tema zabama). Nevzpomenete si, co bylo cilem techto misi, protoze me se je nikdy nepodarilo dohrat i kdyz jsem vystrilel vsechny protivniky.
Já měl pocit, že v 2. levelu (to byla tuším měsíční základna) se musely vymlátit nějaké počítače... U 7. levelu nevím, v té době kolovalo na kazetě jenom prvních 5 levelů :-)
Ano, bolo treba vymlatit pocitace, alebo supera. Moj spolubyvajuci na internate spravil na Laser Squad spickovy generator levelov, mali sme ich teda nakoniec 65536+7:)
V druhej misii (ak ide o Moonbase Assalut) islo o to rozstrielat vsetky pocitacove terminaly. Nebolo treba zabit jedineho nepriatela - stacilo zrusit terminaly...
V siedmej misii (so zabami) islo o uplne jednoduchu vec - jeden z clenov teamu niesol ukradnute zariadenia (stardrive), ktoru ziskal v predchadzajucej misii. Preto jedinou ulohou je prejst dzunglov a prebrodit rieku - proste vliest na opacnu stranu mapy. Teda jedinou - realne je to celkom divocina. Da sa najst prechod do spodnej casti mapy (podzemna cesta do pevnosti), kde sa daju zohnat kluce k "pokladu" so zbranami a minami atd...
Autor UFA aj Laser Squadu (a este predtym vybornej hry Rebelstar, ktora je priamym predchodcom LaserSquadu a tiez staruckej hry Rebelstar Raiders, ktora je predchodcom Rebelstaru a ak si dobre pamatam, bola pisana v BASICu!!!) je genialny Julian Gollop. Mimochodom, tu spominany Lords of Chaos (tiez Gollopova hra, fantasy nastupca LaserSquadu) si tiez nasla verziu pre PC - menej znama hra Magic and Mayhem... Tato hra (ako vsetky novsie hry od Gollopa) je vsak uz realtimeovka - nemozem si pomoct, mna tieto hry fascinovali vdaka svojej 'tahovosti' - zartovne som zvykol tvrdit, ze Gollop dotiahol sach do absolutnej dokonalosti.. Realtimeovka uz nie je tak o rozmyslani a strategii, ale aj o rychlosti a klikani a to ja moc nemusim, to uz radsej FPS... :-)