Názor k článku Unreal Tournament 2004 od Adam Šindelář - Nesouhlasím. Dříve jsem k OpenGL a DX zastával...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 7. 2004 11:36

    Adam Šindelář (neregistrovaný)

    Nesouhlasím. Dříve jsem k OpenGL a DX zastával stejný postoj, jako vy a je fakt, že starší verze DX se nemohly OpenGL rovnat. Bohužel verze OpenGL, která je hardwarově podporovaná v grafických kartách dnešní doby je stále 1.4. Konkurovat DX 9.0 by na poli grafiky mohla například OpenGL 2.0, kdyby už konečně vyšla.

    Nejsem zběhlý v programování 3D enginů a tedy nepopírám, že všechny efekty, pro které DX využívá hardwarové podpory karty, lze v OpenGL dosáhnout jinak. Nikdy ale nebudou vykreslovány tak rychle a tak kvalitně.