aha ... ja myslel ze jo ..holt uz je to davno. Vseobecne bych se ale bazarovkam s klicema vyhnul.
Jinak mam maly postreh:
Je zajimave srovnat hru vyrobenou beznou firmou a hru vyrobenou open source komunitou. Hlavne me pripadne ze ty komercni hry jsou o mnoho mene narocne na HW a lepe vyladene pro bezne hrani.. staci porovnat ET,Q3 vs ta vesmirna hra z minuleho tydne...
Mam pocit ze opensource komunita ma skvele vysledky u mensich a strednich projektu .. U velkych molochu typu hra plna obrazku, modelu apod. uz neni dost sil na 100 procentni dovedeni vyrobku do finise...
To je mozna jedine stesti linuxu ...ze se da slozit z mnoha mensich projektu..
Nemyslim si ze je to tak. OS komunitu tvoria prevazne programatori, pricom na tvorbe komercnej hry sa podiela maximalne 1/4 programatorov a zvysok su grafici, zvukari, PR... Takmer kazdy OS projekt trpi prebytkom programatorov (lepsich-horsich) a nedostatkom zvysnych ,,profesii''....
Ved to predsa nie je normalne ze nemame ziaden OS font rozumnej kvality. (Jedine Vera od Bitstreamu aj to len ISO8859-1, pricom az take terno to nie je)