Grafika opravdu nemá chybu. Raytraycing na každém vlasu.
Nechápu jak můžete takovou grafiku uvést do kladných stránek hry... Hratelnost může být dobrá, ale graficky je to jednou nohou v minulém století. Ano 10 (slovy DESET) let staré hry vypadaly lépe. A vy tu budete psát o výborné grafice.
Jen buďme rádi za tu grafiku. Mě se líbí a díky tomu, že neni "hi-tech" UrT můžu hrát i na svým starým noťasu.
Jinak jsem rád, že jste tu (na rootu) zmínili tuhle super hru. Někdo výše psal, že by ji k CS nepřirovnal, já jo. Mně CS dost připomíná.
A hustá je mapa Simpsons - hrál jsem jí na dvou serverech oba CTF, super mapička, dobrá řežba :D
Užívejte si hraní ;)
Zalez trolle! A to ti říkám, jako uživatel Windows a občasný hráč her.
Já zase nechápu, jak někdo může v multiplayerových hrách hledět na grafiku. Jasně, v singleplayer. hrách má grafika (hned za příběhem a hratelností) své opodstatnění... Nicméně, v multiplayer. hrách je spíše na obtíž (viz. blbosti typu Fear nebo Crysis, které přes multiplayer nikdo rozumný nehraje)...
Ackoliv s tebou v podstate souhlasim, tak FEAR nikdy na grafiku nekladl duraz a da se HRATELNE hrat na laptopu s GMA950 (1024x768 a low detaily)... hraval jsem ho na XPckach (Fear: Combat ktery lze stahnout zdarma). A na public serverech jsem si to docela i dost daval a musim rict, ze je to velmi zabavny multiplayer... jinak si myslim, ze kdyby se graficka technologie zpomalila tak, ze by nejnarocnejsi hry behaly na integrovanych grafikach a vyvoj sel temito kroky, nevadilo by mi to. Nakonec bychom se za nekolik let vykonem k tem Crysisum, Bioshockum s temi integrovanymi grafikami stejne dostaly (a dostaneme).
Vas prispevek nechapu. Proc chcete, aby se zpomalil vyvoj v oblasti grafiky? Nejnarocnejsi hry si na notebooku nezahrajete. To je pravda. Pokud chcete hrat spickove hry, poridte si nadupane herni PC. Notebook nikdy vykonem herniho PC disponovat nebude a snazit se o to je hloupost. Notebook slouzi typicky na praci (prezentace, programovani atd) v improvizovanem prostredi (napr. ve skole pri odevzdani semestralek, na pracovnim meetingu, u zakaznika pri deploymentu atp). Na budoucich noteboocich si treba takovy Crysis bezesporu zahrajete. Ale uz si nezahrajete hry, ktere v te dobe budou aktualni.
Vsak mi to nemusis rikat, ja moc dobre vim, jak to s dnesnimi notebooky je a zastavam tez nazor usporneho notebooku na praci (ikdyz samozrejme zabavu tez, ale jen co si lze dovolit). Vylozene nesnasim, "multimedialni" notebooky... nedej boze, nejake bestie s 70W grafikami uvnitr, ci dokonce zapojenymi ve SLI.
Necekal jsem, ze me nekdo veme za slovo s tim nazorem, co jsem napsal... byla to spis takova idea.
1) by se tim usetrilo hodne energie (tedy by to bylo ekologicke) a samozrejme by to tolik netopilo
2) by bylo jednodussi vyvijet hry, jelikoz by neexistovalo takove rozpeti vykonu (staci se podivat na jednu aktualni serii grafickych karet, kde lowend odpovida integrovanym grafikam a highend zas umi zrat v zatezi pres 200W)
Ale je samozrejmost, ze to je utopie, mozna az nesmysl... kdyz jsou technologie, tak se vyuzivaji. A pokud se nekdy v budoucnu najde zpusob jak hrave uchladit 500W procesor, budou se klidne vyrabet pul kilowattove graficke karty, pokud by o ne byl zajem.
Pri stejne ci velmi podobne architekture ano... a hlavne tedy diky vyvoji vyrobniho procesu je mozne vyrabet vykonejsi a vykonejsi graficke cipy, ktere maji stale podobnou spotrebu jako minula generace. Samozrejme, ze i samotna uprava te architektury pridava vykon... ale tvrdit, ze rychlost a prikon jsou NEzavisle veliciny je opravdu velka NEpravda. Prohlidni si soucastne portfolio graficky karet, ty nejmene vykone maji nejmensi spotrebu a tak to proste je, na te jedne architekture s tim nic nenadelas, pokud totiz budes pridavat vypocetni jednotky ci pracovni frekvenci, zvedne se ti zakonite spotreba. Uz chapes na co narazim?