s tymto mozem len suhlasit. treba pracovat na kvalitnych hrach, tato hra nikoho neprilaka, len nostalgicky zaspominaju a uzivatelia nelinuxu sa uskrnu, ked si spomenu na stary quake, ci novsi far cry. (open arena isto stoji za zmienku, ak tu ovsem este nebola)
se muzeme bit do prsou, ze je neco opensource; Bude to stacit? Napad 0, zpracovani hnus; Opravdu pod GPL licenci neexistuji zajimave/originalni hry? Ma vubec smysl recenzovat (silne slovo; zminovat) kdejakou plagiatorskou plivu, kdyz si (viz i jine prispevky) mohu v emulatoru pustit original?
aha uz to mam, nekdo ti da neco zdarma, kompletne, ty mu to zkritizujes a reknes at s tim de nekam, a autor to pokorne prepise tak aby se to panum libilo. tak jsi to myslel?
a at laskave nepouziva nic ve stylu "my" jsme opensource, nenapsal ani carku kodu, umi jen kecat a prudit.
"it's opensource, so where are your patches?"
Tva slova, nebo ti to jenom znelo dostatecne kul, kdyzs to zahledl kdesi na webu?
Nic neni zadarmo, ani opensource.
A nekdo napise clanek na root a ja mu pod nej napisu svuj nazor, tak jsem to myslel napr. ja (nevim jako kolega).
"my" opensource ... asi narazka na "Zase se muzeme bit..."
Vzlyk smerem k autorum podobnych clanku, kteri mnohdy nadrazuji licenci programu nad cokoli jineho; a umim I kecat a prudit
S tímto názorem lze jen souhlasit. Hra je totiž o mnoho složitější projekt, než nějaký fragment ovladače či systémová utilita. Narozdíl od těchto projektů, velká část slušné hry je neprogramátorská práce, kterou vám nikdo, pokud to není akutní workoholik, neudělá zadarmo, neboť je zpropadeně časově náročná. Když se to vezme do extrému, slušný základ enginu je možné sehnat v rámci různých veřejných projektů, data už ne. Jediná šance je vsadit na originální nápad vyžadující minimum dat a decentní zpracování včetně grafiky. Bohužel, poslední jmenované položky vyžadují jisté umělecké cítění a zkušenost s neprogramátorskou tvorbou, kterou nezanedbatelná část vývojářů nemá. Ale i tak takový titul nemá šanci konkurovat komerčním projektům s rozsáhlým rozpočtem.
ano! peotoze vyvoj neni zdaleka jenom programovani. a to se projevuje zejmena u projektu, ktere nejsou ciste 'systemacke' - v desktopovych aplikacich a nejvyraznejsi asi prave v hrach
Sem tam se dívám po projektu který by zasloužil spolupráci, klidně bych do něj "data" dělal jenomže free produkce jsou většinou strašná hovna oničem, navíc to dělají slabí programátoři, nebo ne tak nevytrenovaní ale zase si vemou velké sousto takže je to potratěné děcko už dopředu.
Na data ať nehledí, musí se to hejbat musí být něco vidět, co ukázat, že to něco umí, obrazně tam můžou běhat třeba panáci poskládaní z kostek, musí to být o něčem - ve smyslu že v té hře jdou dělat nějaký zajímavý nebo/a zábavný věci (idiotský příběhy nikoho nezajímají ty nejsou vidět na screenshotu ani se snima nedá jezdit po kopcích až šutry lítaj).
Když to bude životashopný, zábavný zajímavý a hlavně před očima fungující pak už se najde řada lidí co do toho dodá kvalitní data i zadara, jenom jako reklamu na svou práci.