Názor k článku Vrácení Windows: prohrál jsem bitvu, válka pokračuje... od anonym - Je to tak jak píšete, mimovolně jste mi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 6. 2012 18:29

    bez přezdívky

    Je to tak jak píšete, mimovolně jste mi vaší odpovědí dobře nahrál, děkuji...
    Na jedné straně píšete, že výrobci reagují na požadavky spotřebitelů takřikajíc zezdola a na straně druhé správně říkáte, že lidi se řídí dobrým marketingem. Že prostě rádi berou to co je COOL a IN a podobně. Výrobci je ženou kupovat věci na základě marketingu a ne na základě kvality.
    Takže fakticky nereagují na to, co lidé chtějí.
    Oni jim říkají co MAJÍ CHTÍT! A to je setskramentskej rozdíl.
    Já začínal v devadesátých letech s grafikou a animací na počítači. Tehdy to byli fakt kvalitní UNIX-ové stroje, (Silicon Graphics)kde to byla kvalita bez kompromisů. Pamatuji, kdy tuto kvalitu nahradili stroje s windowsama a byla to hrůza....
    PC-čka s windowsama tyto kvalitní stroje doslova "převálcovali" agresivní marketingovou strategií a nikoliv kvalitou.
    Prostě svými cenami a množstvím a agresivní strategií je doslova "vytlačili" ze světa.
    To nebylo "zezdola" a už vůbec ne "na přání zákazníka" my tehdy byli velmi nešťastní ale prostě jiné cesty nebylo, ta kvalitní firma přestala pod tlakem trhu vyrábět a dělat update svého operačního systému. (IRIX).
    Takže mohu srovnávat a pamatuji na rozdíl od mladších jak to celé bylo....
    Takže výsledkem je, že ty windowsy jsou všude a všude jsou proto, protože jsou všude.
    Ne však na přání spotřebitelů ale proto, protože jsou agresivnější.
    Jak to vidíme i na příkladu jejich obchodní strategie co se týče dodávání OS do nových laptopů.