"Presne tak...!
Síce obdivujem súdruha Ernesta Che Guevarru a vážim si jeho neoceniteľný príspevok k svetovej revolúcii, ale ale tak si myslím, že to je naozaj ako taký príklad, že si niekto kúpi auto, ale ho kúpiť bez pneumatík, prípadne chce vrátiť pneumatiky, pretože sa mu nepáči ich výrobca, alebo preto, že má v garáži lepšie atď.
A tiež súhlasím s tým, že také útoky a prízemné vyhrážky s vyhadzovaním im na oči "prozákaznícky prístup" a podobne, naozaj svedčí skôr o tom, že pisateľom je len nejaký drzý, grobianský chuj, možno aj provokatér."
1. Prosím, byl bych rád, kdybychom se obešli bez "soudruhů" a dalších narážek na mou údajnou politickou orientaci. Jednak jsem Komunisty nikdy nevolil a zatím nic nenasvědčuje tomu, že bych měl, druhak je to stejně irelevantní, a za třetí, je bezpřínosné někoho takto nálepkovat na základě ... (?)
2. O srovnávání s auty, koblihami, lednicemi a pivem, pračkách a práškách apod. tu již bylo napsáno mnoho - některá jsou poměrně povedená, jiná ne. Princip ale zůstává stejný - a vy ho zřejmě nechápete (což ale není Vaše povinnost)
3. Na nikoho jsem neútočil, a už vůbec jsem nikomu nevyhrožoval. Pokud narážíte na můj e-mail ACERu, kde píšu:
"...Vzhledem k tomu, že dle vašeho oficiálního stanoviska
[http://www.acer-group.com/public/index/services.htm] je "jednou z
vašich základních hodnot je prozákaznický přístup'" a že "Acer věří v
umístění první priority na naslouchání a uspokojování potřeb zákazníků",
doufám, že se nejen dohodneme my (já a Acer) na uspokojivém řešení pro
nás pro oba, ale že hlavně Acer přehodnotí globálně svou politiku
vnucování jediného operačního systému bez možnosti výběru, aby lidi
nebyli nuceni psát tyto zdlouhavé a náročné e-maily. Rozumím tomu, že
většina lidí chce Windows. Nevím ale, proč by ti, co je nechtějí, měli
být diskriminováni (?)..."
Kde jsou tam výhružky a útoky?
Nebo snad myslíte toto:
"...Jak mám rozumět vašemu "prozákaznickém přístupu"? - viz
http://www.webcitation.org/60Jzw3dId - především věty typu "...Acer believes in
placing first priority on listening and satisfying customer needs..." působí v tomto kontextu poněkud prázdně. Produkty společnosti Acer se mi líbí...
...
Velmi se vám omlouvám za nazlobený tón, ale váš postup mi jednoduše nepřijde
pro-zákaznický. Doufám, že se jedná jen o nějaké nedorozumění, že to prostě
někde zapadlo či tak něco - to se může stát, a že se vše již brzo vysvětlí a
uzavře, ať už to dopadne jakkoli. Tohle vaše komunikační ticho je dosti
úmorné..."
Pokud tady vidíte útok a výhružky, tak žijeme v jiných světech a pravděpodobně se neshodneme. Já totiž spíše než v "omlouvám se" vidím útok ve výrazech typu "drzý chuj"...