Odpovídáte na názor k článku Vývoj her a grafických dem pro oslavovanou i nenáviděnou platformu PC (první kroky). Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Ona to zas taková konspirační teorie není. Samozřejmě, že tam byly i technické důvody, ale nejen ty. V téže době měl už Commodore 64 grafiku na podstatě vyšší úrovni a Amstrad CPC pak přinesl pravý bitmap v 16 barvách s 16 kB framebufferem. U CGA kromě technických omezení, které ale platily pro všechny, skutečně šlo i o obchodní politiku založenou na představě, že cokoli jiného než strohé kancelářské aplikace by devalorizovalo značku. Ze stejného důvodu IBM aktivně odmítalo myš a to až do PS/2. S PC Jr se to nijak nevylučuje, ten byl určený jako domácí počítač na hry a byl zase záměrně omezený stran RAM a rozšiřitelnosti, nemluvě o otřesné klávesnici.