Hlavní navigace

Názor k článku Vývoj her a grafických dem pro oslavovanou i nenáviděnou platformu PC (první kroky) od mark42 - Odpoved je: aby si AI maliarovi mohol povedat...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 7. 2024 11:13

    mark42

    Odpoved je: aby si AI maliarovi mohol povedat ze vodovky sa na tuto pracu nehodia a ani tempery. Ze chces nerozmazany uhlik alebo laserove gravirovanie.

    Spravna otazka je: Ked ma AI nedostatok informacii o starych platformach, ako mam napisat alebo udrzovat kod pre takuto platformu bez jeho pomoci?

    Pripadne inak: ak ta historia PC nezaujima, moze sa stat, ze budes opakovat jej chyby na softwarovej urovni aj dnes. Stretavam sa s tym bezne aj dnes, ze niekto si povie, ze stlpec Mesto ma v databaze max. 32 znakov.. a pritom mame na Slovensku aj mesta s dlhsim nazvom, vo svete nehovoriac.